Sunday, February 15, 2009

Akhirnya...




9 hriblan 2009


Hari ini selesailah 1st camp yg telah di rancang..


ucapan berbanyak terima kasih kepada semua yg terlibat menjayakan 1st camp ini,terutama sekali kepada lecture yg terlibat secara langsung dan tidak langsung,barisan Alumni,para fasi dan instrukter yg terlibat dgan memberi tunjuk ajar serta mengajar kami erti satu kumpulan dan erti hidup susah dan juga merasai nikmat hidup serta alam sekeliling..




Dalam pada itu,En Hisyam sebagai lecture kami tidakdapat hadir kerana hal kematian.. Slm takziah diri tujukan buat En. Hisyam sekeluarga atas pemergian kakak sulung beliau semoga roh arwah di tempatnya d'sisi Allah s.w.t. Al Fatihah..Amim..




Berbalik ke kisah diri di 1st camp,pelbagai keadaan yg kami lalui melalui aktiviti seperti camp craft,blind trail,orientering,navigation,night walk,solo night walk,managemant game dan class knotting dn first aid..




Hidup sebagai manusia tak terlepas dari membuat salah dan pelbagai ragam negatif timbul antara peserta..Marah,tak puas hati,kecil hatidan ada tahap di mana ada perserta yg menjawab dan terlepas kata menyelubungi situasi kami di sana..Mungkin kerana perkenalan antara peserta masih baru,tetapi sepatutnya pekara ini tidak timbul kerana kebanyakkan kami sudah mengenali antara satu sama lain..Diri mengharapkan agar final camp akan lebih baik dari 1st camp..




Sebagai peserta,diri ini memohon maaf kepada semua lecture,fasi dan juga instrukter yg terlibat jika perlakuan,percakapan,perbuatan dan segalanya tentang kami semasa 1st camp yg menyinggung perasaan lecture,fasi dan instrukter dan halalkan lah segala ilmu yg telah di berikan kepada kami..




Student UiTM shah alam dan INSTEDT bersatulah!!!




4 comments:

  1. bab brsatu ngan dak instedt ni aku bleh blar agi alg..tp ada gak r yg aku xle msok..yg blagak kerek..ni yg aku isau nnt fnal kem..nk kna skali ngan shahputra..fis camp da wt taik ni plak final kem..

    ReplyDelete
  2. alg!! ko leh x tkr kaler tlisan ko ni,wt owg skit mta taw..hahahaha

    ReplyDelete
  3. haaa... sedikit teguran dari saya yang tak tau apa2 nie... ad_chester, jgn judge orang tanpa mengenali mereka yang sebenar2nye.... ok... mungkin shah putra bermasalah pada awalnya, mungkin waktu final camp mereka perform... mungkin ada di kalangan kawan2 awak kat uitm shah alam ni akan membawa masalah kan?? so, yang penting sekarang, bersangka baik la sesama sendiri ok?? peace..

    ReplyDelete
  4. 0k al0ng bsatulh kte..
    ak skong 2..pe2 pon kte sme2 student sr113..
    sy arap2 kte sme2 dpt wt y tbaek ms kt final camp
    t,k..chaiyokk6x..

    ReplyDelete