Friday, March 27, 2009

FinaL CaMp bermula..


14 mac,pada pagi ini diri telah bersiap sedia untuk menghadapi final camp dengan harapan dapat mengharungi semua cabaran semasa tiba nanti.Janda Baik merupakan tempat yg di tuju..Lebih kurang pukul 9 pg kami bertolak dari UiTM Shah Alam.Dengan mengunakan 3 buah bas dan 2 buah lori kami membelah arus bandar menuju ke tempat yg di tuju..


Lebih kurang 2 jam perjalanan kami tiba di Janda Baik.Seterusnya,kami bergerak ke tapak perkhemahan.Seperti yg telah di beritahu,kami harus menebas semua dan membersihkan kawasan daripada di kelilingi oleh lalang yg tebal.Seterusnya kerja2 untuk setiap bahagian khemah seperti khemah pusat,dapur,peralatan,tandas,penempatan dan pam.tapi agak mengecewakan apabila kerja pada hari pertama hanya siap 30 peratus.Masih banyak kerahan tenaga di perlukan untuk menyiapkan semua.lebih kurang pukul 1 pg kami di arahkan untuk tidur..

3 comments:

  1. 1 pg ke? dekat kul 2... pas tido 5 minit jadi pe?? tau dap adiah... hehe..

    ReplyDelete
  2. betul cakap afiq tu..i agree with afiq!!! ni semua pasal yazid, ayed and bob..hehehe..

    ReplyDelete
  3. mana ada dekat kul 2,masa tu dah 2 lebih dah..hah,sentry 5 minit pastu kena panggil untuk berkumpul..faham2 lah apa yang berlaku..kekeke

    ReplyDelete