Saturday, March 28, 2009

laWak diNGin paGi..


15 mac..

cerita ni lawak ini terjadi bila 3orang peserta (ayed,yazid dan bob)..pg ini tasik chini memulakan tugas dengan sentry..baru 5 minit melakukan rondaan di kawasan penempatan,tiba2 diri ternampak ayed dtg dlm keadaan tergesa2..ayed mengejutkan semua org.pelik gak..kecian kitaorang,baru nak lelapkan mata..haha..it's coming!!..Tekaan diri betul..semua peserta berkumpul dan di arahkan mengambil life jaket..dan..gedebuSSh..kami di arah untuk masuk ke kolam.. dari jauh t'dengar suara 30rang td bersama2 melaungkan kata2 pujangga..kelakar sungguh mereka "kawan2 dah siap belum??kawan2 sejuk k tak??hahahaha.."ayed terserlah penyesalan di muka nya..

moral di sebalik cerita ini,bila hidup berkumpulan,bila seorang melakukan kesalah ia akan melibatkan 1 kumpulan,tempiasnya akan dirasai oleh semua..

tapi ayed,diri da maafkan daa,tapi bagus jugak kena rendam pg tu sebab dah 1hari suntuk buat keja camp craft sampai terlupa nak mandi kan??but the way,hari ni still tak siap lagi kerja2 mendirikan khemah dan ada yang belum cukup sempurna..

No comments:

Post a Comment