Monday, March 2, 2009

TeGuRaNnn MeNbiNa..

Hari ini merupakan kali pertamameting untuk camp selepas 1st camp lepas..

Banyak benda yang di bincangkan..

Sebagai biro peralatan tugas kali in i lebih mencabar kerana final camp memerlukan lebih banyak barang daripada 1st camp,dan kali ini diri akan dibantu oleh solihin yg mengambil alih tugas daripada fakirrudin (cat)..Cat tidak dapat mengikuti final camp kerana kesihatan dirinya yg belum betul2 pulih..Cat kami doakan semoga cat cvepat sembuh k..

Berbalik kepada meting td,kami di tegur oleh ahli drpd PERLU tentang masalah komunikasi diantara kami dan kami akui dan menerima ia sebagai satu pengajaran untuk memperbaikki lagi hubungan claz kami..

Sebelum balik kami sekelas telah mengadakan sesi post-mortem di mana semua ahli claz meluahkan segala perasaan yang terpendam dan rasa hati masing2..

Semoga dengan adanya post-mortem yg telah di buat ini dapart mengeratkan lagi dan memperbaiki lg hubungan komunikasi antara kami..
Dan kepada kak E'll,thanks sebab menarik kami kembali dari terus di bawa arus kealpaan yang kami cipta sendiri tanpa kami sedari..

3 comments:

  1. thanx kak ell atas teguran dan peringatan tu..hope kita semua dapat kerjasama dlm satu team n tak ada lg jurang antar kita

    ReplyDelete
  2. pape pon, malam tu dah sattle kan... dyeorg pon dah ok skrg.. hope hari ani lebih baik dari ari semalam...

    ReplyDelete
  3. hope sume nye dapat berubah kpada yang lebih baik kay...=)

    ReplyDelete