Tuesday, April 7, 2009

meNUju stuDy wEek..







minggu ini je ada pelbagai kerja dan aktiviti yang perlu diri selesaikan..assigment,test,presentation,latihan,tournment,report..dan semua ini perlu di siapkan dengan kadar segera..masa tidur bukan lagi di fikirkan kerana ini ada lagi pekara yang lebih penting lagi..
4 dan 5 april lalu,diri telah terlibat secara langsung sebagai pemain sofbol UiTM untuk open sofbol UiTM.Alhamdulilah,kemenangan berpihak kepada team UiTM..perlawanan bersaing sengit antara UiTM dan UM,bermain dalam hujan merupakan cabaran..Tapi malangnya diri hanya dapat bermain pada hari sabtu sahaja kerana pada hari ahad diri terpaksa di rehatkan kerana kecederaan pada otot lengan menyukarkan diri untuk membaling bola,diri cuba untuk menahan kesakitan tangan tapi makin di biarkan semakin sakit..jadi atas nasihat coach Kak Hajar,diri di rehatkan..Terima kasih kepada semua team Foxes UiTM..
(kak Janat,kak May,kak Jaa,kak Farah,kak Lin,kak Zila,kak Ikin,kak In,kak Kecik,kak Muna,Angah,Leyla,Farah,Miza,kak Elly)
Dalam pada masa itu,terima kasih diri ucapkan kepada rakan kelas yg hadir memberikan sokongan kepada Team UiTM..seperti zoey,balqis,nad,goku,ika,afiq,din dan abg Dan..

2 comments:

  1. Salam...
    Saper xknal foxes, selagi ada coach otai tu. UiTM mesti mng punyer la...
    Tp mmg xdinafikan, player2 UiTM pun hebat2 gak! Tgk la background msg2 sumernyer state player... Lgpun stiap sem bdk FSR mesti ada sorg dua bdk sofbol....
    Apepun tahniah kat korg sbab mengekalkan kejuaraan dan nama Foxes!

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah..thanks..ada juga orang yang ikut perkembangan sofbol..bukan apa takut permainan ini tak di kenali..

    ReplyDelete