Saturday, April 11, 2009

RenuNGan..


Sesegar air rimbunan embun membasahi diri..

Menyikap kembali segala dosa-dosa diri kepada-Nya..

Masih ada lagi kah ruang-ruang diri untuk kembali kapada-Nya..

Kepulan asap-asap syaitan yang di rejam keluar perlahan-lahan..

Hasutan mu tidak lagi ku dengari..

Hatiku ini bukan kamu kuasai..

Hanya Dia,hanya Dia kini.

Dia segala-galanya sekarang..

Aku merindukan-Nya..

Bawalah aku kembali kepada-Nya secepat mungkin..

Agar tiada lagi dosa-dosa yang akan aku lakukan..

Agar dapat aku meninggalkan dunia ini yang semakin melupakanMu..

Agar aku dapat meninggalkan dunia yang semakin di nodai dengan pekara-pekara aib..

Agar aku jauh meninggalkan dunia yang di tumpahi darah-darah manusia yang tidah berdosa..

Ya Allah,bantulah aku hamba mu ini ya Allah..

Pimpinlah aku agar sentiasa di landasanmu..

Tetapkanlah hatiku hanya untukMu..

Dan semoga aku sentiasa berada di dalam lindunganMu..

Amin..

2 comments: